Followers

Total Pageviews

Daisypath Anniversary tickers

Blog Archive

Tuesday, January 1

Redha

Assalamualaikum 

Hai guysss! Percya tak hari ni 2013?

Bulan 1 ni byk kenangan ta best, tlg bawak kita jauh-jauh. Sedar ta sedar dh berbulan semua ni 'terjadi' kuatkah aku? Sebenarnya susah nak faham dgn perasaan ni, ada masa aku rasa aku dh cukup 'kuat' tapi jauh disudut hati aku teramat lemah. Berbulan aku lalui sendri, aku menangis sendiri. Terkadang aku terfikir "aku ni seolah menyalahkan takdir" Ya Allah. Depan org beria-ria aku mengaku, aku dh move on. Aku dah boley hadapi semua ni, aku dah redha. Susah nak jelas apa yg aku rasa, sbb kadang-kadang aku sendiri keliru, dan ta faham. Lain hamba lain ujian Allah kan?

Kalau aku tahu mcmni jadi takkan penah aku "terima" tapi inilah dinama nya ujian, ujian yg kdg aku rasa, aku ta 'layak' untk hadapi, tapi siapa aku nak cakap mcmtu sekali? Allah dah tulis aku 'layak' KUNFAYAKUN.

Jujur aku luah, aku amat rindu, rindu 'kenangan' itu, rindu masa dan saat itu. Rindu sangat, tapi itu semua dah hilang, hilang dan semakin jauh pada aku.

Bak kata lagu sitinurhaliza "kesilapanku keegoaanmu" haha, khas lagu ni untuk 'awak' kemain tuju tuju lagu. Kehkehkeh, kdg-kdg rasa ta adil, aku disini bersedih, dia disana bergembira? mane bolehhhh! Tapi aku redha ini bahagian masing2, hari ni aku kuatkan diri untuk tersenyum melihat dia bahagia. Allah tu adil jgn risau. Lambat atau cepat bahagia itu pasti milik aku, insyaAllah.

No comments: