Followers

Total Pageviews

Daisypath Anniversary tickers

Blog Archive

Monday, December 31

Terima Kasih

Assalamualaikum

ta percya esk 2013 dah, cepat nya masa. Byk kenangan dlm 2012 ni sedih pulak bila teringat 2012 dah nak pergi. Semua ni pengajaran untuk mematang kan kita.

2012 kau bermula dengan keindahan, kau biar aku terlena dgn keindahan itu, kau hanyut kan dgn kemanisan, kau berikan sejuta kenangan. Tapi mengapa pengakhiran nya, aku mngs? dan kau kejut aku dgn penuh kelukaan, tapi aku tapenah salahkan kau 2012, ini terjadi pown atas izinNYA. Malah aku bersyukur kerana engkau 2012 aku mengenali apa itu erti kehidupan.

2013 aku takut, aku takut aku terlena lagi, aku takut untuk hadapi hari-hari yg mencabar untk ku, aku takut aku mngs lg, sesungguhnya aku amat takut, tapi harap permulaan 2013 terselit kekuatan untuk ku, untuk aku berpijak di dunia nyata, moga kebahagiaan itu milik ku. Terimakasih. dan harapan ku, aku lebih matang dlm semua hal, dan tabah hadapi yg bakal terjadi.

No comments: