Followers

Total Pageviews

Blog Archive

Monday, November 18

I'm Back...

Assalamualaikum <3

Hai semua..  (sambil2 cuci, buang sawang2)

Hampir 7 8bulan tak menaip hihihi, tetiba terasa rindu plak nak menaip. skrg ni kita pun dah deactive fb kekdg terindu je on balik lepas tu deactive. lebih kpd instagram / twitter jeh. so siapa nak follow kita just taip missmiaamira. Mihmihmih :D insyaAllah kalau tgn ni rajin akan sambung balik menaip tu tapi mungkin tak selalu sgt lah. (Ayat retis gituuuu) ada tak yg rindu gadis bernama Mia Amira ni? Ngeh ngeh :P

Nah lagu ubat rindu kita, Wiwiwiwiwi!



Jumpa lagi.. Bye LOVE <3

No comments: