Followers

Total Pageviews

Daisypath Anniversary tickers

Blog Archive

Saturday, August 4

ramadhan

assalamualaikum  

lama  betul tak update blog, na masok sebulan dah. 
meh na cuci cuci skit. dah ta lama na raya ni blog pown kena bersih ha ha ha. aku ni semangat gila. dri ke RINGTONE, sampai ke blog aku tukar lagu. setiap kali buka laptop setiap  tu aku tekan YOUTUBE dan cri lagu suasana hari raya sampai ke chipmunk ke upin ipin ha ha ha paroh dah. 


eh eh korang tahu ni TEMA apa baju raya. bape helai. dah shopping ke. kueh raya buat ke beli haa? soalan aku mcm na gadoh je ha ha. aku dah shopping skit. ada lagi blum shopping dlm 15 16hb start shopping balik. kueh raya beli skit n aku buat dgn ibu. haa jemput jemput datang rumah yaa :)

stakat ni dulu update. pasal raya insyaALLAH malam raya aku update. btw pda siapa yg ta dpt blik kg byk2 brsbr yaa. dan yg balik kg hati hati memandu. haaaaaaa nak duet raya *buat muka secomel comel habis ha ha.


 P/S  korang hantar satu bunga api. tahap teringin aku taleh bendung dah 


sekian assalamualaikum.



No comments: